کاش یہ شریف آدمی آج ہمارا وزیر اعظم ہوتا۔۔!! رؤف کلاسرا نے ایسی بات کہہ دی عمران خان بھی سوچ میں پڑ جائیں گے

اسلام آباد(قدرت روزنامہ)حکومت کی جانب پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان سامنے آتے ہی سوشل میڈیا پر طوفان آگیا . عوام سیاستدان اور صحافی غرض ہر شخص تنقید کرتا دکھائی دے رہا ہے .

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر تبصرہ کرنے والوں میں سینیر صحافی روف کلاسرا بھی شامل ہیں. انہوں نے اسد عمر کا ایک پرانا ٹویٹ پوسٹ کرتے ہوئے لکھا ہے کہ اسدعمر آج وزیرنہ ہوتے تو یہ ٹوئیٹ کرتے”. یکم مارچ 2018کو کیے گئے اس ٹویٹ میں اسد عمر نے کہا تھا کہ “حکومت عالمی منڈی میں تیل کی قیمت بڑھنے کا بہانہ کر رہی ہے. عوام کو یہ نہیں بتا رہی کے ڈیزل پر فی لیٹر 26 روپیہ اور پیٹرول پر فی لیٹر 21 روپیہ ٹیکس وصول کرے گی اس ماہ میں. اس

حکومت کے ہاتھ ہمیشہ عوام کی جیب میں جاتے ہیں. نا طاقتور سے ٹیکس لیتے ہیں نا money laundering روکتے ہیں”. روف کلاسر ا نے عمران خان کے بھی پرانے ٹویٹس کو ری ٹویٹ کیااور لکھا کاش یہ شریف آدمی ہمارا وزیراعظم ہوتا. یکم جنوری 2018کو کیے گئے اپنے ٹویٹ میں عمران خان نے کہا تھا کہ “حکومت نےٹیکس اصلاحات اور منی لانڈرنگ روکنے کے بجائے 2018کے آغاز پر ہی غریب قوم پر پیٹرول بم گرادیا.حکومت کی جانب سے عوام پر دباوبڑھانے کاسلسلہ جاری ہے. اور اس بار یہ پیٹرول کی قیمتوں میں اضافہ کرلے ڈالا گیاہے.”

..


Top