کم ازکم معزز ترک صدر کی آمد کا ہی خیال کرلیتے، ایک دن ’کنٹینروالی‘ گفتگو نہ کرتے؟جو بھی آپ کی کرپشن، جھوٹوں، نااہلی اور نالائقی کو بیان کرے وہ غدار؟ ن لیگ کا دعویٰ

اسلام آباد (قدرت روزنامہ)پاکستان مسلم لیگ (ن) کی ترجمان مریم اورنگزیب نے وزیراعظم عمران خان کی میڈیا نمائندوں سے گفتگو پرردِ عمل کا اظہار کرتے ہوئے کہاہے کہ عمران صاحب کم ازکم معزز ترک صدر کی آمد کا ہی خیال کرلیتے، ایک دن ’کنٹینروالی‘ گفتگو نہ کرتے؟،عمران صاحب کی حماقت سے کشمیر، فلسطین پر ہونے والی مثبت گفتگوکا پیرایہ تبدیل ہوگیا . ایک بیان میں انہوں نے کہاکہ عمران صاحب جو بھی آپ کی کرپشن، جھوٹوں، نااہلی اور نالائقی کو بیان کرے وہ غدار؟عمران صاحب آپ دوسروں پر جھوٹے الزامات لگائیں اْن کی عزت اْچھالیں تو کوئی بات نہیں آپ کی کرپشن پر کوئی بات کرے تو غدار .

ضرور پڑھیں: ترک صدر جاتے جاتے اہم پیغام دے گئے

انہوں نے کہاکہ. انہوں نے کہاکہ 126دن منتخب وزیراعظم کو گلے سے کھسیٹ دو، امپائیر کی انگلی کا انتظار، ہنڈی سے پیسے،

سول نافرمانی کی کال، بجلی کے بلِ جلاؤ اور دوسرے آپ کی کرپشن اور عوام کے حقوق کے لئے احتجاج کریں تو غدار؟.انہوں نے کہاکہ عمران صاحب آپ کی فارن فنڈنگ کی تمام تفصیلات بھی سب کو معلوم ہیں،عمران صاحب پیسہ نہیں بناتے تو لینڈ کروزر، بنی گالہ کے محل کا خرچ کہاں سے آتا ہے؟.انہوں نے کہاکہ عمران صاحب پیسہ نہیں بناتے تو پھر لاہور میں 13 کروڑ کا گھر کس نے بنوایا؟. انہوں نے کہاکہ عمران مافیا جو چاہے اب جھوٹ بولے، اس کی چوری اور کرپشن نہیں چھپ سکتی. انہوں نے کہاکہ عمران صاحب کرپشن نہیں کی توفارن فنڈنگ میں جواب کیوں نہیں دیتے؟. انہوں نے کہاکہ عمران صاحب کرپشن نہیں کی توپشاور میٹرو کے ڈیڑھ سو ارب کی تحقیقات کیوں نہیں ہونے دیتے؟. انہوں نے کہاکہ عمران صاحب پیسہ نہیں بنایا تو آٹا چینی چوری کی انکوائری رپورٹ سامنے کیوں نہیں لاتے؟.

انہوں نے کہاکہ عمران صاحب پیسہ نہیں بنایا تو جہانگیر ترین اور خسرو بختیار کی چینی ایکسپورٹ کا ریکارڈ کیوں نہیں بتاتے؟. انہوں نے کہاکہ عمران صاحب پیسہ نہیں بنایا تو اپنے وزیروں کے خلاف دوائی، گیس اور بجلی میں ڈاکے کی تحقیقات کیوں نہیں کراتے؟. انہوں نے کہاکہ عمران صاحب پیسہ نہیں بنایا تو 13 ہزار ارب تاریخی قرض پر تحقیقاتی کمشن کیوں نہیں بناتے؟. انہوں نے کہاکہ منتخب وزیراعظم کو گلے سے گھسیٹ لو کے اعلان کرنے والے آرٹیکل 6 کا حوالہ دینے پہ شرم آنی چاہئے کس.انہوں نے کہاکہ آٹا اور چینی چوری میں صرف عمران مافیا جہانگیر ترین اور خسرو بختیار ملوث ہیں.

..

ضرور پڑھیں: ترک صدر جاتے جاتے اہم پیغام دے گئے


Top