single photo

دین یہ کہتا ہے۔۔۔؟ مہذب لوگ ایسے ہوتے ہیں۔۔۔؟ جے یو آئی ایف کے دھرنے میں خاتون اول ’ بشریٰ بی بی ‘ کی شرمناک انداز میں تضحیک، پورا ملک غصے سے آگ بگولہ

اسلام آباد (قدرت روزنامہ)جے یو آئی ف کے دھرنے میں خاتون اول کو تضحیک کا نشانہ بنا دیا گیا، مولانا فضل الرحمان کے کارکنوں نے بشریٰ بی بی کا پتلا بنا کر اسے مجمع میں گھمایا اور نازیبا حرکات کیں . تفصیلات کے مطابق جے یو آئی ف کے اسلام آباد دھرنے میں مولانا فضل الرحمان کے کارکنوں نے خاتون اول وزیراعظم عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کو تضحیک کا نشانہ بنایا گیا ہے .

ضرور پڑھیں: تصویر کا دوسرا رخ : خاتون اول بشریٰ بی بی کے پرزور اصرار پر بننے والی سرکاری پناہ گاہوں کے ملازموں کے ساتھ حکومت نے کیا گیم ڈال دی اور لنگر خانوں کے ڈرامے کے پیچھے کیا کہانی چھپی ہے ؟ کالم نگار آصف عفان کے انکشافات

سوشل میڈیا پر ایک تصویر گردش کر رہی ہے جس نے کافی لوگوں کو شدید سیخ پا کر دیا ہے. سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی تصویر میں مولانا فضل الرحمان کے کارکن اور انصار الاسلام تنظیم کے اراکین خاتون اول بشریٰ بی بی کو تضحیک کا نشانہ بنا رہا ہیں جبکہ نازیبا حرکات بھی کی جا رہی ہیں.

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی تصویر میں مولانا فضل الرحمان اور انصار الاسلام تنظیم کے کارکن خاتون اول بشریٰ بی بی کا پتلا بنا کر اسے مجمع میں گھما رہے ہیں اور اس کے ساتھ نازیبا حرکات بھی کر رہے ہیں. جہاں اس تصویر نے پاکستانیوں کی بڑی تعداد کو غصے سے آگ بگولہ کر دیا ہے، وہیں مولانا فضل الرحمان اور جے یو آئی ف کے دیگر رہنما اس معاملے پر بالکل خاموش ہیں. جبکہ مولانا فضل الرحمان کے دھرنے کے اسٹیج سے خاتون اول بشریٰ بی بی کیخلاف تقاریر کرنے کا بھی انکشاف ہوا ہے.

..

ضرور پڑھیں: عمران خان کا دورہ سعودی عرب : خاتون اول بشریٰ بی بی ساتھ جائیں گی یا نہیں ؟ خبر آگئی

Top