single photo

طالبان سے مذاکرات معطلی کے بعد امریکہ سے ایک اور بڑی خبر ۔۔۔ ڈونلڈ ٹرمپ نے اعلیٰ شخصیت کو فارغ کردیا

واشنگٹن (قدرت روزنامہ)امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے مشیر برائے قومی سلامتی جان بولٹن کو عہدے سے ہٹا دیا ہے ،ٹرمپ نے کہا کہ مجھے جان بولٹن کی بہت سے تجاویز سے اختلاف تھا . تفصیلات کے مطابق اپنے ایک ٹوئٹ میں ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ ان کو مشیر قومی سلامتی جان بولٹن کی بہت سے پالیسیوں سے اتفاق نہیں تھا .

ضرور پڑھیں: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو کس مسلمان شخصیت نے دیوالیہ ہونے سے 2مرتبہ بچایا؟ ایک خبر آپ کو دنگ کر ڈالے گی

ٹرمپ کا کہنا تھا کہ نئے قومی سلامتی کے مشیر کا اعلان اگلے ہفتے کیا جائے گا . امریکی صدر نے کہا کہ مجھے جان بولٹن کا استعفیٰ موصول ہوگیا ہے . واضح رہے کہ رواں ہفتے طالبان سے مذاکرات معطل کرنے کے اعلان کے بعد امریکہ کے مشیر قومی سلامتی جان بولٹن کو فارغ کرنے کا دوسرا بڑا فیصلہ ہے جو ٹرمپ کی جانب سے کیا گیا ہے . دوسری جانب ایک خبر کے مطابق سیاسی تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ صدر ٹرمپ نے شاید یہ سوچ کر مذاکرات منسوخ کیے ہوں تاکہ وہ طالبان کو مستقل جنگ بندی پر آمادہ کیا جاسکے جس کی وہ ہمیشہ سے مخالفت کرتے رہے ہیں، اور اگر یہ وجہ ہے تو پھر پاکستان کی اہمیت ایک بار پھر بڑھ جاتی ہےکیونکہ ٹرمپ انتظامیہ اب پاکستان سے کہے گی کہ وہ افغان طالبان کو مستقل جنگ بندی پر آمادہ کرے.امریکا میں تجزیہ کار اور مبصرین یہ سوال اٹھا رہے ہیں کہ کیا کسی فوجی کا قتل اصل وجہ تھا. ان کا کہنا تھا کہ اگر ایسا ہوتا تو امریکا کو صرف اس سال کے بعد ہی طالبان کے ساتھ بات چیت نہیں کرنا چاہیے تھی کیونکہ صرف 16 امریکی امریکی فوجی اہلکار باغیوں کے ہاتھوں ہلاک ہوئے تھے.

ٹرمپ کے آخری لمحے کے فیصلے کے پیچھے ایک ممکنہ وجہ طالبان کو مستقل طور پر جنگ بندی پر راضی کرنا، دفاعی تجزیہ کار لیفٹیننٹ جنرل (ر) امجد شعیب نے متنبہ کیا کہ اگر وہ اس کی شرائط پر طالبان سے معاہدہ کرنے میں ناکام رہا تو امریکا پاکستان کو قربانی کا بکرا بنائے گا.امریکی فوجیوں کی واپسی سے پاکستان کے لیے واشنگٹن کے ساتھ تعلقات میں بہتری لانے کے مواقع بھی کھلیں گے جب ایسے وقت میں جب اسلام آباد کو کشمیر کے بارے میں بھارت کے ساتھ تناو کو روکنے کے پس منظر کے خلاف اپنی حمایت کی اشد ضرورت ہے. سیاسی تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ صدر ٹرمپ نے شاید یہ سوچ کر مذاکرات منسوخ کیے ہوں تاکہ وہ طالبان کو مستقل جنگ بندی پر آمادہ کیا جاسکے جس کی وہ ہمیشہ سے مخالفت کرتے رہے ہیں، اور اگر یہ وجہ ہے تو پھر پاکستان کی اہمیت ایک بار پھر بڑھ جاتی ہے کیونکہ ٹرمپ انتظامیہ اب پاکستان سے کہے گی کہ وہ افغان طالبان کو مستقل جنگ بندی پر آمادہ کرے.

..

ضرور پڑھیں: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو زبردست جھٹکا۔۔۔ بڑا اعلان کر دیا گیا

Top